Značky a řady nožů
Filtr produktů od konkrétního výrobce.

Praktické informace
Ocenění Wüsthof, Houseware Design Awards 201717.02.2017
Gratulujeme rodinné společnosti Wüsthof Dreizackwerk Solingen k vítězství!  Zlatá medaile na Housewar...
Používáte správné nože? – Část 4 - Bylinky10.02.2016
Používáte správný nůž? - Část 4. Bylinky: krájení , sekání Bylinky jsou úžasné - nejen, že jsou zdra...
Používáte správné nože? – Část 3 - Ryby07.12.2015
Používáte správné nože? – Část 3. ryby: KRÁJENÍ, FILETOVÁNÍ V první dvou dílech jsem se zaměři...
Používáte správné nože? – Část 227.08.2015
Velké kusy: krájení a porcování   V prvním díle našeho seriálu jsme se zaměřili na použit...
Popis kuchařského nože14.07.2015
KUCHAŘSKÝ NŮŽ Při vaření a přípravě jídla je kuchařský nůž Vaším častým a důležitým pomocníke...
Používáte správné nože? – Část 111.07.2015
  Malé kusy: Okrajování, čištění, ořezávání Často se nás zákazníci ptají, proč nabízíme ...
Kuchařské nože Solingen,07.08.2013
Základní charakteristika profesionálních kuchařských nožů Solingen Pro mnoho kuchařů a milovníků gastronomie ...
Original Wusthof30.07.2013
Výroba kovaného nože a jeho poznávací znaky: Předtím než si můžete koupit originální kovaný nůž Wüst...
Wüsthof Classic Ikon10.07.2013
Popis produktové řady kovaných nožů Wüsthof Classic Ikon a Classic Ikon Creme           &n...
Wüsthof Classic10.07.2013
Popis produktové řady kovaných nožů Wüsthof Classic Kovaný nůž Wüsthof Dreizack j...

Odeslané zboží

 

Převzetí zásilky a reklamace poškozeného zboží:

    Každý balík, který je odeslán z našeho internetového obchodu jako balík do ruky, nebo balík na poštu a je pojištěn na plnou částku ceny zboží. Před odesláním je vždy kontrolován kompletní obsah zásilky, stav zboží a je provedena i vizuální kontrola povrchu. Náhradu škody za poškozený balík vyplatí ČP pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Pokud není balík zjevně poškozený, ale obsah ano, je možno v takových případech reklamovat nejpozději následující den po dni dodání. Reklamaci uplatňuje vždy příjemce, jakákoliv aktivita ze strany odesílatele (e-shop) není bohužel možná. Reklamovat lze u kterékoliv nejbližší pobočky ČP. V případě reklamace u ČP nás po jejím vyřízení neprodleně kontaktujte a domluvíme dodání nového zboží.


Je-li balík viditelně poškozen:

 

    Takový balík by neměla pošta adresátovi doručit. Předá mu pouze oznámení o uloženém poškozeném balíku na poště a požádá ho, aby se dostavil na poštu k jeho převzetí a sepsání reklamace. Pokud takový balík adresát přijme, musí reklamaci uplatnit ještě týž den, nejpozději však v den následující. Po uplynutí této lhůty již není reklamace možná žádným způsobem. Takovéto převzetí probíhá vždy za asistence zaměstnance ČP a měl by být vystaven příslušný zápis s příjemcem.

 

Pokud balík nevykazuje zjevně známky poškození a obsah je poškozen:

 

    Doporučujeme zákazníkům po převzetí zásilky od ČP vždy zboží ihned, ještě v den vyzvednutí zkontrolovat. V případě zjištění poškození obsahu zásilky. Je třeba celý balík včetně obalu vzít na poštu nejpozději následující den po dodání. Je možno využít nejbližší pobočky pošty. Nemusí to být pošta, která balík doručila. Na pozdější reklamace bohužel ČP nebere zřetel. Na jakékoliv pozdější reklamace poškození při přepravě, nemůže brát zřetel ani naše firma, zboží je při odeslání kontrolováno a celou dobu přepravy pojištěno. V tomto případě může reklamaci uplatnit pouze příjemce (adresát). Zboží je jeho majetkem a službu „doručení“ vykonávala ČP pro jeho osobu.



Copyright © 2012 www.kovanenoze.cz. Všechna práva vyhrazena.

 

Zobrazení Mobilní / Desktop

Kované nože Solingen | KovaneNoze.cz, © 2018
Technická správa obchodu: Salab